Известие

Collapse
No announcement yet.

Aлфа 166 дизел неиска да запали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Aлфа 166 дизел неиска да запали

    Здравейте,проблема е следния акумулатора е зареден и като дам да запали колата всички свитлинки по таблото гаснат и неиска да превърти стартера... също и къси и дълги няма .Бушон ли е изгорял или нещо друго незнам?
    ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

  • #2
    Провери клемите на акумулатора да не са хлабави или окислени. Провери и връзката на минусовата клема със шаси. Трябва да се премери напрежението на акумулатора директно на клемите му, докато се опитва да завърти стартера.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Масата на двигателя, ако стартера е здрав.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Ако е лоша масата на двигателя, няма да завърти стартерът, но няма да му гаснат индикациите на таблото.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Скапан му е стартера.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            На едната имам ядове точно с минусовата клема.Смених я и продължава.Само леко да я мръдна,огъна и започва дискотека при даването на контакт.Всички стрелки започват да подскачат и така няколко пъти докато нацеля точното положение на клемата
            Завърта стартера за част от секундата и започва тракането на стрелките...та проблема намирисва да е като при мен
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              провери малкото кабелче на стартера да не се е скъсало или за лош контакт от него изчезват фаровете също (остава само светкавицата), а щом и не върти стартера то трябва да е. Другия вариант е да ти е изгоряла бобината на стартера
              Alfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001

              Comment


              • #8
                Габаритите светят и стоповете отзад също ,а дълги има само като ги дам за присветване иначе не, минусовата клема е нова и е здраво стегната ,къде се намира това кабелче на стартера точно
                ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                Comment


                • #9
                  Преди да се прави каквото и да било трябва да се премери напрежението на клемите на акумулатора в момент в който се задейства стартерът.
                  Тази проста манипулация може да спести много време и чудене.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
                    Габаритите светят и стоповете отзад също ,а дълги има само като ги дам за присветване иначе не, минусовата клема е нова и е здраво стегната ,къде се намира това кабелче на стартера точно
                    По нагоре ти написах как стоят нещата с нова букса.
                    Еко също те насочи натам...въобще провери ли кабела с клемата към шасито както и клемата при двигателя??
                    Това че си сложил нова не означава нищо
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
                      Габаритите светят и стоповете отзад също ,а дълги има само като ги дам за присветване иначе не, минусовата клема е нова и е здраво стегната ,къде се намира това кабелче на стартера точно

                      На стартера са закачени 2 кабела, единия е дебел който идва постоянен + , а другия е тънък той ти е за запалването погледни него (мисля, че беше с гайка 10). Ако не е скъсан или лош контакт готви се за бобина на стартера
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001

                      Comment


                      • #12
                        Клемореда на Боша здрав ли е?
                        Алфа 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Преди да се прави каквото и да било трябва да се премери напрежението на клемите на акумулатора в момент в който се задейства стартерът.
                          Тази проста манипулация може да спести много време и чудене.
                          Премерих и на контакт показваше 12,82 и като се завърти ключа за запалването пак си е толкова,не мърда.Гледах + - кабелчетата на стартера и май са си здрави.Прегледах бушоните в купето и един 20A беше изгорял пишеше ,че е за фаровете и го смених,но непомогна.А като дам на контакт светлините на таблото негаснат.
                          Last edited by athilaaaaa; d.m.y г., 17:03.
                          ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от athilaaaaa Покажи съобщение
                            Премерих и на контакт показваше 12,82 и като се завърти ключа за запалването пак си е толкова,не мърда.Гледах + - кабелчетата на стартера и май са си здрави.Прегледах бушоните в купето и един 20A беше изгорял пишеше ,че е за фаровете и го смених,но непомогна.А като дам на контакт светлините на таблото негаснат.
                            В двигателния отсек има една клема в която се събират няколко дебели кабела:



                            Провери за хлабави и окислени връзки в нея. Премери напрежението между тези кабели и шаси в момент в който се задейства стартера.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              В двигателния отсек има една клема в която се събират няколко дебели кабела:



                              Провери за хлабави и окислени връзки в нея. Премери напрежението между тези кабели и шаси в момент в който се задейства стартера.

                              Като премеря напрежението на + на кабелите(2 кабела) под капака е 12,65 ,а като се даде на контакт 0,65 става и вече като се пали е на 0.Някъде се губи тока като се даде на контакт.
                              ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99

                              Comment

                              Working...
                              X